Nie wymagamy doswiadczenia zeglarskiego

INFORMACJE ogólne i ważne


► CENA REJSU
► REZERWACJA REJSU i DOKUMENTY
► OPŁATA ZA REJS
► UBEZPIECZENIE
► KAUCJA
► SZCZEGÓŁY WYJAZDU
► TRANSPORT
► PROWIANT
► RODZAJE REJSÓW i SZKOLENIA
► CO ZABRAĆ W REJS MORSKI JACHTEM
► KORESPONDENCJA

od 2006 organizujemy tylko własne projekty za które bierzemy odpowiedzialność
robimy to na podstawie
WPIS do REJESTRU ORGANIZATORÓW TURYSTYKI
dane osobowe chronimy szyfrowaniem SSL, a cała baza jest zgłoszona do GIODO
dysponujemy własnymi doskonale przygotowanymi jachtami i transportem
podajemy pełne i ostateczne koszty udziału w rejsie
gwarantujemy niezmienną cenę i nie odwołujemy rejsów
jeżeli to tylko możliwe nie pobieramy KAUCJI za JACHT
wystawiamy honorowaną przez PZŻ opinię z rejsu i szkolimy na ISSA
nie wymagamy doświadczenia żeglarskiego i patentów

Opisy tras rejsów morskich, które przedstawiliśmy na stronie MORSKIErejsy.pl w ofertach oraz odwiedzane porty, są jedynie naszą propozycją opartą na doświadczeniach z poprzednich rejsów.  Jednak faktyczny ich czas jak i ilość godzin stażowych oraz przebieg uzależniony jest od: pogody, Waszej kondycji, preferencji, marzeń i życzeń, którym nic nie stoi na przeszkodzie aby zostały spełnione gdy tylko będzie to bezpieczne i logiczne oraz zdecyduje o tym większość uczestników wraz z kapitanem, który podejmuje ostateczną decyzję o trasie rejsu i miejscach jakie odwiedzicie zawsze biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne i nawigacyjne oraz bezpieczeństwo załogi. Prosimy pamiętajcie, że naszym celem jest zrealizowanie całego planu, a jeśli to tylko możliwe nawet ponad to co zaplanowaliśmy, bo najważniejsze dla nas jest abyście wrócili z rejsu zadowoleni.

CENA REJSU
Oprócz CENY INDYWIDUALNEJ, którą opisujemy poniżej nie stosujemy promocji, rabatów, zniżek i innych ściem bo mamy najatrakcyjniejszą propozycję na Polskim rynku żeglarskim !
W większości naszych propozycji w CENIE REJSU zawarte jest WSZYSTKO !

Jeśli znajdziesz tańszy i kompleksowo zorganizownay rejs oddamy różnice (jak w Castoramie)

CENA REJSU w niej zawarte jest wszystko co opisaliśmy przy poszczególnych propozycjach rejsów w zakładce terminy i koszty z zachowaniem limitów:
OPŁATY PORTOWE - na każdą dobę skalkulowana jest maksymalnie jedna opłata za marinę

PALIWO do JACHTU - limit obejmuje manewry portowe oraz 12 h pływania na silniku
 TURYSTYCZNY FUNDUSZ GWARANCYJNY - to pokłosie dobrych zmian. Zgodnie z nową ustawą o turystyce koncesjonowane biura podróży mają obowiązek odprowadzania składek za każdego uczetnika, które mogą wynieść od 0 do 20 pln, są uzależnione od rodzaju transportu i destynacji i będą doliczone do CENY REJSU.

CENA INDYWIDUALNA na którą ma wpływ:
czy byłeś już kiedyś z nami na rejsie
czy płyniesz na więcej niż jeden ETAP
ile osób, które zaprosiłeś zdecydowało się wziąć udział w rejsie
czy jesteś SKIPPEREM i samodzielnie poprowadzisz jacht
jaki rodzaj transportu wybrałeś
jeśli polubiłeś i poleciłeś innym nasz profil na
facebooku

CENA KATALOGOWA
obowiązuje jeśli żaden z powyższych punktów tym razem Cię nie dotyczy
lub wcześniej już obniżyliśmy cenę

REZERWACJA REJSU i DOKUMENTY
Na organizowane przez nas rejsy morskie i szkolenia możesz się zapisać wypełniając on-line proste ZGŁOSZENIE, które znajdziesz po lewej stronie serwisu, który właśnie oglądasz pod przyciskiem ZAPISZ SIĘ lub klikając na button o tej samej nazwie pod każdą ofertą opisującą poszczególne rejsy morskie.

PRZED DOKONANIEM REZERWACJI prosimy telefonicznie lub mailem potwierdzić ilość wolnych miejsc na poszczególnych trasach rejsów.

Z tą wiedzą wypełniasz ZGŁOSZENIE wpisując dane we wszystkie wymagane w nim pola. Zwracając szczególną uwagę aby z pola wyboru w którym jest lista organizowanych rejsów wybrać ten na który chcesz się zapisać.
ZGŁOSZENIE sprawdzone czy wszystko się zgadza wysyłasz po zapoznaniu się z poniższymi dokumentami, które możesz również znaleźć w zakładce
DOKUMENTY:

  1. UMOWA UCZESTNICTWA w REJSIE MORSKIM
  2. WARUNKI UCZESTNICTWA w REJSIE MORSKIM
  3. OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA KL i NNW
  4. OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA REZYGNACJI z REJSU
  5. INFORMACJE ważne

Na adres mailowy, wpisany w ZGŁOSZENIU z automatu otrzymasz zwrotnego maila gdzie ujrzysz ZGŁOSZENIE wypełnione przez ciebie - abyś mógł sprawdzić czy wszystkie wymagane pola są wypełnione poprawne.
Gdybyś zauważył jakikolwiek błąd nie wypełniasz ZGŁOSZENIA ponownie,
ale na nasz adres mailowy klub@morskierejsy.pl wysyłasz co i gdzie mamy poprawić.
Jeśli wszystkie pola wypełniłeś poprawne nic nie robisz - czekasz se na maila od nas.

Bo po sprawdzeniu czy wpisana CENA REJSU i wszystko inne się zgadza oraz zarejestrowaniu w naszej bazie otrzymanego ZGŁOSZENIA niebawem wyślemy e-mail z załącznikami i linkami:

UMOWA UCZESTNICTWA W REJSIE MORSKIM - którą po wydrukowaniu i podpisaniu odsyłasz w formie papierowej na adres naszego biura
WARUNKI UCZESTNICTWA w REJSIE MORSKIM - które są integralną częścią UMOWY
i z którymi zobowiązujesz się zapoznać przed wypełnieniem ZGŁOSZENIA

OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA  KL i NNW, REZYGNACJI z REJSU - do poczytania
MATERIAŁY SZKOLENIOWE - jeśli zapisałeś się na szkolenie

Jeśli nie odeślesz na nasz adres PODPISANEJ UMOWY w formie papierowej
nie gwarantujemy, że
będziesz miał zarezerwowane miejsce na jachcie

DOKUMENTY podróżne - podczas wypełniania ZGŁOSZENIA masz do wyboru podanie serii i numeru PASZPORTU lub DOWODU OSOBISTEGO. Podróżując na terenie Unii Europejskiej do krajów zrzeszonych w strefie SCHENGEN możesz przekraczać granice na podstawie obojętnie, którego z tych dokumentów. Gdzie i jaki dokument jest wymagany, a także co to jest Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) dowiesz się ze strony MSZ.
• http://poradnik.poland.gov.pl/ - pod tym linkiem dowiesz się wszystkiego o wszystkim co powinien wiedzieć każdy obywatel, opuszczający nasz piękny kraj miodem i mlekiem płynący  ;-)
• 
http://www.mf.gov.pl - klikając na ten link dowiesz się wszystkiego na temat przewożenia artykułów przez granicę mówią przepisy celne
• 
http://www.toll.no/templates - co na temat przewożenia artykułów przez granicę Norwegii mówią przepisy celne dowiecie się klikając tu 
•  
szczepienia - pod tym linkiem dowiesz się wszystkiego o zabezpieczeniu się przed rejsem

OPŁATA ZA REJS
Aby mieć pewność, że miejsce nie przepadnie do 3 dni po otrzymaniu od nas na adres mailowy UMOWY UCZESTNICTWA W REJSIE MORSKIM wpłać zaliczkę na nasze konto bankowe.

Zaliczka jest wyliczona w ZGŁOSZENIU w strefie PODLICZENIE i wynosi 30% CENY REJSU.
Standardowo cała CENA REJSU jest podzielona na 2 raty. W wyjątkowych sytuacjach i na indywidualną prośbę można uzgodnić więcej niż 2 raty - układ taki dotyczy zapisanych na więcej niż 3 miesiące.

Kolejnym punktem jest terminowa wpłata następnych rat zgodnie z kalendarzem podanym w mailu zwrotnym i umowie lub według uzgodnień na indywidualną prośbę.

jeżeli decyzję podjąłeś na mniej niż 4 tygodnie przed rejsem wpłacasz całość.
w TYTULE PRZELEWU wpisz za co płacisz (NAZWA REJSU lub ETAPU - NAZWISKO)

UBEZPIECZENIE
Zapewniamy POLISĘ UBEZPIECZENIOWĄ dla wszystkich na czas trwania rejsu
(na czas dojazdu gdy korzystasz z naszego transportu), którą w Waszym imieniu zawieramy z firmą GENERALI w zakresie:

KLiA - koszty leczenia za granicą i pomoc w podróży 80000pln

NNW - następstwa nieszczęśliwych wypadków 25000pln

Dodatkowo i indywidualnie lub za naszym pośrednictwem można się do ubezpieczyć:
na WYŻSZĄ SUMĘ UBEZPIECZENIA

od UTRATY i ZNISZCZENIA BAGAŻU
od ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
od REZYGNACJI z REJSU - zaliczka w nieprzekraczalnym terminie podanym na UMOWIE

Ubezpieczyć się możesz gdziekolwiek. My korzystamy z usług multibrokera w firmie:
MARSHAL - czynne pn-pt w godzinach 0900 - 1600 tel:+48748321721, fax: +48748320860
Marta Gajb-Prusaczyk kom: +48509256429 mail: marta.gajb@marshal.pl

indywidualnie możesz zabrać EUROPEJSKĄ KARTĘ UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO (EKUZ)
wszystkiego na jej temat dowiesz się klikając w link
https://www.ekuz.nfz.gov.pl/

firma MARINGO jedynie pośredniczy w zawarciu polis ubezpieczeniowych w tym ubezpieczenia od KL i NNW i REZYGNACJI z REJSU. To czy nastąpi zwrot odszkodowania i poniesionych wydatków w zakresie KL i NNW lub wpłaconych na poczet rejsu zaliczek zależy od wymaganych przez firmę GENERALI lub ERV (Europäische Reiseversicherung AG) udokumentowanych powodów, które będą podstawą do rozpatrzenia roszczenia i wypłacenia odszkodowania na podstawie zawartej polisy.  

KAUCJA
Podczas niektórych organizowanych rejsów występuje opłata zwana KAUCJĄ ZWROTNĄ.
Etymologia nazwy ZWROTNA wywodzi się z reguły, która sprawdza się w zdecydowanie większej ilości przypadków kiedy to jest zwracana w 100%  gdyż w ogromnej mniejszości są sporadyczne przypadki kiedy to na zakończenie rejsu po odliczeniu ewentualnych strat jest potrącana jej część lub niespotykanych wręcz i odosobnionych kiedy to jest zatrzymywana w całości. Sytuacje te są przez armatorów jachtów stosowane tak marginalne, że opisywanie ich jest zbędne gdyż każdy przypadek to historia, która się nie powtarza i jest rozpatrywana indywidualnie.
Dlatego skupmy się na ogólnie przyjętych zasadach:
kaucja podlega zwrotowi
nie jest naszym celem samym w sobie aby ją zatrzymywać lub cokolwiek potrącać
kaucja jest pobierana w wysokości podanej w TERMINACH i KOSZTACH
na poczet ewentualnych strat i szkód wynikłych w czasie rejsu, za sprawą niedopatrzenia, zaniechania, winy użytkownika i nie objętych ubezpieczeniem jachtu lub w ramach tzw. udziału własnego. Jeśli rejs jest organizowany na jachcie czarterowanym organizator nie pośredniczy w przekazywaniu kaucji armatorowi. Załoga indywidualnie ustala zasady wpłacenia kaucji oraz jej zwrotu oraz ewentualnego rozliczenia na koniec rejsu.

W zależności od oferty i wytycznych armatora jachtu na którym organizowany jest rejs morski występują 4 rodzaje jej pobierania:

KAUCJA w GOTÓWCE - załoga robi zrzutkę w dniu i miejscu zaokrętowania przy burcie jachtu i wpłaca w biurze armatora przed rozpoczęciem rejsu
BLOKADA na KARCIE KREDYTOWEJ - w tym samym czasie jak powyżej w biurze armatora jest zakładana na poczet KAUCJI. To bardzo wygodna forma bo po rejsie nie wracamy z gotówką
UBEZPIECZENIE KAUCJI - nie każdy armator stosuje tą metodę, która polega na jednorazowej bezzwrotnej opłacie wynoszącej zazwyczaj około 20% wartości kaucji. Wpłacona kwota jest zatrzymywana przez armatora, ale za tą opłatę kupujemy sobie „święty spokój”
• 
KAUCJA na KONTO ORGANIZATORA 
- gdy rejs jest organizowany na jednym z naszych jachtów każdy uczestnik wpłaca kaucję, którą po rejsie zwracamy na konto z którego otrzymaliśmy przelew. Nie dotyczy to oczywiście ofert w których w ogóle zrezygnowaliśmy z pobierania kaucji.

Poniżej zasada ogólnie stosowana chociaż często niedopowiedziana. My jednak ją postanowiliśmy opisać.  Jesteś częścią załogi dlatego odpowiedzialność za sprzęt i prowadzenie jachtu jest zbiorowa. Masz prawo decydować o wszystkim dlatego też wspólnie odpowiadasz za przebieg rejsu, manewry portowe czy wyposażenie jachtu. Wychodzimy z założenia, że jesteś dorosły i wiesz co jest dobre, a co złe, więc również wspólnie odpowiadasz za zachowanie pozostałych uczestników. Chociaż i od tej reguły mogą wystąpić odstępstwa dlatego każda potencjalna sytuacja jeśli się w ogóle wydarzy będzie rozpatrywana indywidualnie.

KAUCJA obejmuje zgubienie lub uszkodzenie: pontonu i silnika do niego, jachtu i elektroniki jachtowej, żagli, wyposażenia pirotechnicznego, nawigacyjnego, hotelowego, ratunkowego i czasami innego też.

SZCZEGÓŁY WYJAZDU
DATY w zakładce terminy i koszty podane w TABELKACH w ofercie każdego rejsu morskiego, zawsze dotyczą dnia zbiórki na jachcie i zakończenia rejsu.
PORTY cumowania jachtu, zbiórki z kapitanem i resztą załogi oraz sugerowane porty pośrednie są również opisane w zakładce terminy i koszty  w TABELKACH i zakładce trasa rejsu oraz na MAPKACH.
W przypadku jachtu BAHIA SOL Gib Sea 444 jest to MARINA AZS Górki Zachodnie w GDAŃSKU
lub porty wymiany załóg na trasie.

Na około tydzień przed rejsem drogą mailową na adres z którego otrzymaliśmy ZGŁOSZENIE wyślemy INFORMACJE o SZCZEGÓŁACH WYJAZDU i REJSU MORSKIEGO w których znajdziesz dokładne miejsce i godzinę zbiórki, kontakt do pozostałych uczestników i przyszłych członków załogi oraz kapitana rejsu morskiego na który się zapisałeś. Po przeczytaniu tego maila nie będziesz miał już żadnych pytań.

TRANSPORT
Szczegóły jaki TRANSPORT jest dostepny na poszczególnych rejsach i na jakich zasadach jest organizowany opisaliśmy w ofertach rejsów w zakadce SZCZEGÓŁY REJSU z podziałem na:

BUSEM 9 osobowym
AUTOKAREM
SAMOLOTEM w cenie rejsu

ilość miejsc w powyższych opcjach jest ograniczona, dlatego prosimy o kontakt telefoniczny

Wybierając w ZGŁOSZENIU transport organizatora/własny kieruj się prostą zasadą:
ORGANIZOWANY - gdy opłata jest wliczona w CENĘ REJSU
WŁASNY - gdy opłaty w ofercie rejsu nie ma lub jest odejmowana od CENY REJSU

Jeśli zdecydujesz się na transport własny pamiętaj, że w miarę możliwości pomożemy Ci w jego zorganizowaniu. Zakupie i rezerwacji biletów lotniczych oraz transferach z lotniska do mariny, doradzeniu jaką trasę wybrać podczas dojazdu własnym samochodem, a po dotarciu na miejsce pozostawieniu go w bezpiecznym miejscu.
Jeśli refundujemy - odejmujemy koszty transportu od CENY REJSU będzie to kwota samego biletu.
Bez prowizji firm pośredniczących. (np. eSKY.pl)

PROWIANT
• BRAK PROWIANTU w ofercie rejsu - obowiązuje ogólnoświatowa zasada, że SKIPPER/KAPITAN nie partycypuje w żadnych kosztach związanych z prowadzeniem jachtu oraz, że ZAŁOGA / UCZESTNICY rejsu wspólnie zapewniają mu prowiant zarówno na jachcie jak i po za nim.

• JEST PROWIANT w ofercie rejsu - to znaczy, że nie musisz sobie nim w ogóle zaprzątać głowy. Zapewniamy go tak dużo, że jeszcze nigdy nie zabrakło, a nawet wystarczyło na drogę powrotną do Polski i dlatego nie zwracamy kasy za dodatkowe i nieuzgodnione z nami zakupy.
Podzielony na wachty w tym kambuzowe będziesz miał zapewnione produkty do przygotowania pełnowartościowych posiłków: świeży nabiał, wędliny, warzywa i owoce. Gotowe zupy, drugie dania, które nie będą się powtarzały. Dania zarówno paczkowane jak i w puszkach czy słoikach na sztormową pogodę, aby szybko i wygodnie przygotować ciepły posiłek. Soki owocowe 100%, słone i słodkie przekąski. Są to smaczne produkty dobrej jakości wiodących producentów. Chińskie zupki i gorące kubki są jedynie akcentem.

• PROWIANT we własnym zakresie - podczas dojazdu i powrotu na rejs oraz jeśli chcesz zabrać napoje orzeźwiające lub pety wtedy koniecznie sprawdź limity, jakie obowiązują w poszczególnych krajach, bo w przypadku kontroli, kiedy towaru jest za dużo może się pojawić konfiskata i grzywna.
Co na temat przewożenia artykułów przez granicę Norwegii mówią przepisy celne dowiecie się klikając na link: http://www.toll.no/templates

RODZAJE REJSÓW i SZKOLENIA
Bez względu na rodzaj rejsu czy wielkość ambicji każdy uczestnik przed wypłynięciem w rejs morski przejdzie przeszkolenie poprowadzone przez kapitana w zakresie bezpieczeństwa, ratownictwa i ewakuacji, obsługi urządzeń na jachcie itp.
Wszystkie organizowane rejsy morskie i czas, gdy jacht jest w ruchu są liczone do stażu morskiego niezbędnego do ubiegania się o patenty żeglarskie. A, że rejs to nie matura tym, którzy będą chcieli kapitan wystawi OPINIĘ z REJSU niezbędną do ubiegania się o wyższe stopnie żeglarskie, honorowaną przez PZŻ.
A tym, którzy będą mieli wpisze się do książeczki żeglarskiej na pamiątkę.

Podczas rejsu po morzach północnych pływanie nocne jest nieuniknione i czym dalej na północ tym będzie tego więcej gdyż porty są rzadziej rozmieszczone, więc odległości pomiędzy portami się zwiększają  i dlatego czas przelotów również się wydłuża. Natomiast podczas rejsów morskich na morzach południowych miejsc gdzie można zacumować jest bardzo dużo dlatego każdą noc możemy spędzić w marinie, porcie lub zatoczce. W nocy możemy sobie popływać jeśli będziecie chcieli poczuć ten niesamowity klimat nieba pełnego gwiazd na wyciągnięcie ręki bo na lądzie już tak magicznie nie jest.

organizowane rejsy morskie możemy podzielić na 4 główne kategorie:

rejs STAŻOWO-SZKOLENIOWY
dla wcześniej zapisanych, kapitan przeprowadzi specjalistyczne szkolenie na jeden z poziomów ISSA o których poczytasz w zakładce
ISSA szkolenie certyfikaty i patenty.
Po powrocie z rejsu każdemu kto ukończy kurs będzie wydany
plastik potwierdzający zdobyte uprawnienia. Pod tym linkiem znajdziesz skrypt
ISSA materiały szkoleniowe
.
Dla nie zapisanych na kurs ISSA, ale otwartych na wiedzę żeglarską, ogólne szkolenie z jej poszerzenia oraz przypomnienia sobie zasad z nawigacji, locji, pracy na mapie, wiązania lin czy obsługi urządzeń do łączności i nawigacji z jakimi spotykamy się na jachtach. Nasi skipperzy to profesjonaliści i są jak księga pełna wiedzy z której jak ze źródła wszystkim chętnym pozwolą czerpać do woli.

rejs na WODACH PŁYWOWYCH
generalnie to samo co powyżej z różnicą, że będziemy pływać na akwenie pływowym. Wypływanie stażu na wodach pływowych jest niezbędne aby uzyskać wyższe patenty żeglarskie wydawane przez PZŻ.  Podczas takiego rejsu przeprowadzone zostanie szkolenie z nawigacji po wodach pływowych obejmuje najważniejsze zagadnienia praktyczne i teoretyczne, ustalenia skoku pływu wody na dany moment, wyznaczanie prędkości i kierunku prądu pływowego itp.

rejs TURYSTYCZNO-WYPOCZYNKOWY
czytasz, opalasz się, robisz zdjęcia, gapisz się w niebo lub się lenisz. To Twój czas i nie jesteś tu żeby się czegoś uczyć. Prosimy jednak abyś pamiętał, że nie zwalania Cię to z obowiązków gdyż nadal stanowisz załogę. Jesteś zobowiązany do czynnego uczestniczenia we wszystkich pracach na jachcie, a przede wszystkim do dbania o prządek, pomocy w kambuzie, podczas wejścia i wyjścia z portu, cumowaniu, a w razie potrzeby do pełnienia wacht nawigacyjnych i innych czynności o które możesz zostać poproszony przez… np. piękną dziewczynę, której nie będziesz w stanie odmówić. Dziewczyn to nie dotyczy bo wszystkie są piękne ;-)

rejs NA ŻYCZENIE
sam, ze znajomymi, rodziną, koleżankami, chłopakiem lub kim chcesz wynajmujesz cały jacht z naszym skipperem. Płyniesz gdzie chcesz i robisz co chcesz. Zapewniamy wszystko czego sobie zapragniesz: żarcie, szampana, lód, hostessy, piękną pogodę...

CO ZABRAĆ W REJS MORSKI JACHTEM
Po stosunkowo łatwej decyzji wyboru jednej z naszych propozycji rejsu morskiego jachtem nieubłagalnie nadejdzie czas dylematów, co i w co się spakować. Aby to ułatwić poniżej opiszemy jak się za to zabrać żeby niczego nie zapomnieć, a jednocześnie nie dźwigać ze sobą całej szafy no i żeby nie zwariować jeszcze przed wyjazdem;-)
JAK SIĘ SPAKOWAĆ na REJS JACHTEM

Ze względu na ograniczoną powierzchnię egzystencji na jachcie swój bagaż ogranicz do niez- będnego minimum. Dobrym sposobem jest zrobienie przed wyprawą trzech list.
Pierwszą z rzeczami koniecznymi, drugą z niezbędnymi, trzecią z rzeczami, bez których nie uda Ci się przeżyć. Dwie pierwsze wyrzuć, trzecią zmniejsz o połowę.
Taką trzecią LISTĘ DO PAKOWANIA co zabrać w rejs jachtem znajdziesz w PDF poniżej. Jeśli wiesz, co zabrać nie musisz czytać naszych dobrych rad i od razu ją wydrukować wykorzystując do odhaczania, co już zostało odłożone do spakowania.
LISTA DO PAKOWANIA co zabrać w REJS JACHTEM

Gdybyś uznał, że te informacje mogą się komuś przydać podeślij link do naszej strony

KORESPONDENCJA
prosimy w temacie wysyłanej do nas korespondencji powoływać się na
   NAZWĘ REJSU * imię nazwisko * nr telefonu
   np. CHORWACJA Majówka 1945  KOWALSKI Jan 0700 123456789

w przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o KONTAKT TELEFONICZNY

ZAWSZE SŁUŻYMY POMOCĄ i chętnie wszystko rozwiejemy

Z NAMI WYPŁYNIESZ na szerokie wody !


POZOSTAŁE rejsy

rejsy morskie BAŁTYK majówka
rejsy NORWEGIA Nordkapp
rejs BAŁTYK wiosenne i jesienne perełki
rejs morski BAŁTYK one way
rejs morski CHORWACJA majówka
CHORWACJA rejsy wakacyjne
rejs jachtem CHORWACJA wrześniówka
rejs katamaranem CZARNOGÓRA i Dubrownik
KANARY rejsy morskie JESIEŃ i FERIE
REJSY morskie JACHTEM na życzenie

 

Newsletter


Wypisz mnie z newslettera
Zobacz Nagrania z Rejsów
Newsletter