TRANSPORT i dojazd
► ORGANIZATORA – AUTOKAR do Chorwacji
► WŁASNY – SAMOLOT do Chorwacji
► WŁASNY – SAMOCHODEM do Chorwacji
► ORGANIZOWANY transport – BUSEM
► WŁASNY transport – SAMOLOTEM
Jeśli w ofercie zapewniamy TRANSPORT w CENIE REJSU to znaczy, że nie musisz sobie nim za bardzo zaprzątać głowy. Podczas niektórych rejsów morskich, które są szczegółowo opisane w ofercie rejsu zapewniamy dojazd:
• BUSEM 9 osobowym
• AUTOKAREM
• SAMOLOTEM w cenie rejsu
ilość miejsc w tych opcjach jest ograniczony, dlatego w tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny
wybierając w ZGŁOSZENIU transport organizatora/organizowany/własny kieruj się prostą zasadą:
organizatora – gdy opłata jest wliczona w cenę rejsu i jedziemy autokarem
organizowany – gdy opłata jest wliczona w cenę rejsu i uczestnicy prowadzą auto
własny – gdy opłaty w ofercie rejsu nie ma lub jest odejmowana od ceny rejsu
Jeśli zdecydujesz się na transport własny pamiętaj, że w miarę możliwości pomożemy Ci w jego zorganizowaniu. Zakupie i rezerwacji biletów lotniczych oraz transferach z lotniska do mariny, doradzeniu jaką trasę wybrać podczas dojazdu własnym samochodem, a po dotarciu na miejsce pozostawieniu go w bezpiecznym miejscu.
ORGANIZATORA – AUTOKAR do Chorwacji
NOWE AUTOKARY! NAJWYŻSZY STANDARD!
W okresie od maja do października zapewniamy stałą komunikację pomiędzy Polską a Chorwacją. Gwarantujemy profesjonalną obsługę przez najlepszych na międzynarodowych trasach kierowców podpartą wieloletnim doświadczeniem.
Współpracujemy z największym polskim przewoźnikiem firmą Raf-Trans.
Połączenia na trasie POLSKA–Chorwacja–POLSKA realizowane są autokarami najwyższej klasy.
CENA PROMOCYJNA dla żeglarzy za przejazd
Warszawa, Polichno, Łódź, Wrocław:
- w obie strony 650pln/osobę
- w jedną stronę 480pln/osobę
Częstochowa, Opole, Kraków, Żory, Cieszyn:
- w obie strony 650pln/osobę
- w jedną stronę 480pln/osobę
Gwarantowana cena dotyczy załóg czarterujących u nas jachty oraz uczestników zorganizowanych przez nas rejsów.
Poniżej zamieszczamy przykładowe zdjęcia autokarów, które kursują na trasie Polska-Chorwacja-Polska. Posiadamy polisę organizatora turystyki oraz stosowne zabezpieczenia finansowe i ubezpieczenia. Nasze samochody wyposażone są w klimatyzację, cafe-bar, DVD.
w zależności od ilości uczestników wyjazd i powrót na odcinkach:
WARSZAWA-ŁÓDŹ-POLICHNO , WROCŁAW-OPOLE-KATOWICE , KRAKÓW-KATOWICE transport może być realizowany busem lub samochodem osobowym.
Autokar jedzie przez Czechy, Słowację oraz Węgry.
Paszport na trasie dojazdu nie jest wymagany, wystarczy dowód osobisty.
W trakcie przejazdu każdy uczestnik objęty jest ubezpieczeniem NW. Ubezpieczenie kosztów leczenia (KL) pozostaje w gestii podróżnych.
Każdy pasażer może zabrać ze sobą: bagaż główny o wadze do 25kg i bagaż podręczny do 5kg, który jest wliczony w cenę.
Godziny przyjazdu na miejsce podane w tabeli są godzinami orientacyjnymi.
Czas podróży jest uzależniony od warunków na drodze oraz odpraw na przejściach granicznych.
Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia, wynikające z utrudnień na przejściach granicznych oraz na trasie dojazdu.
Wybierając się w podróż autokarem, warto zabrać nawilżone chusteczki do mycia rąk, małą poduszkę i kocyk, wodę do picia, przekąski oraz drobne euro na toaletę.
Po drodze autokar zatrzymuje się głównie na stacjach paliw średnio co 4 godziny.
Korzystanie z WC w autokarze jest ograniczone ze względu na pojemność zbiorników na fekalia.
REZERWACJA miejsca w autokarze
• kontakt telefoniczny na numer +48 602675692
• wysyłając maila na adres klub@MORSKIErejsy.pl
• zgłoszenie z naszej strony internetowej
należy podać: termin, miejsce wyjazdu i przyjazdu, imię i nazwisko, adres mailowy i telefon
po ZAREJESTROWANIU ZGŁOSZENIA prześlemy mail w którym znajdziesz:
• umowę w formacie PDF, która jest formą biletu należy ją wydrukować i zabrać ze sobą
• potwierdzenie miejsca, daty oraz godziny wyjazdu
• numery kontaktowe do kierowców
• kwotę do zapłaty wraz terminem jej uiszczenia oraz numer konta
WŁASNY – SAMOLOT do Chorwacji
Jest to zdecydowanie najwygodniejsza i najszybsza forma dotarcia do Chorwacji – jesteśmy w docelowym porcie po około 2 godzinach lotu. Lotniska w Chorwacji (wymieniamy tylko te znajdujące się w rozsądnej odległości od marin) znajdują się w Puli, Rijece, Zadarze, Splicie, Dubrowniku.
Poniżej mariny od północy do południa, które są w niedalekiej odległości od tych lotnisk:
• ROVINJ – oddalona 36 km od lotniska w Puli
• PULA – lotnisko w mieście. Niewiele tanich linii lotniczych obsługuje ten port lotniczy.
• ZADAR – lotnisko w mieście. Dobre połączenia z Niemiec.
• SUKOSAN – marina oddalona 5 km od lotniska w Zadarze
• KASTELA – oddalona 25 km od lotniska w Splicie (kursują z lotniska autobusy co 20 min)
• SPLIT – miasto posiadające własne lotnisko
• TROGIR – najbliższe lotnisko w Splicie (linia #37 Promet dojeżdża w 20 min. z lotniska)
• DUBROWNIK – lotnisko w mieście
Wszystkie lotniska mają w swojej ofercie tradycyjni przewoźnicy (można do nich dolecieć bezpośrednio lub z przesiadką). Z tanich linii najciekawszą ofertę ma Norwegian – na trasie Warszawa-Split oraz Warszawa-Dubrownik – koszt przelotu w obie strony kształtuje się na poziomie 500-950 zł (w zależności od sezonu).
Od 2014 roku połączenia lotnicze pomiędzy Polską a Chorwacją otwiera EUROLOT i RYANAIR.
EUROLOT ma naprawdę dużo połączeń z Polski do wielu miast w Chorwacji.
RYANAIR lata pomiędzy Wrocławiem, a Zadarem, w rewelacyjnych cenach.
W styczniu na MAJÓWKĘ bilet w obie strony kosztował 445 pln!!!
Osoby mieszkające nad południu Polski mogą rozważyć przelot ze Słowacji (np. Sky Europe z Kosic do Splitu), a osoby mieszkające w zachodniej części Polski mogą swobodnie korzystać z bardzo bogatej oferty przelotów z Niemiec (np. z Berlina). Zawsze w przypadku załóg istnieje możliwość wynajęcia mini-busa, który przewiezie załogę z lotniska do mariny.
Przy szukaniu tanich przelotów polecamy korzystać z 3 bardzo dobrych wyszukiwarek (ich oferty często się uzupełniają):
- http://www.ryanair.com/pl
- http://eurolot.com/timetable/timetable.html
- www.skyscanner.pl
- www.skypartner.pl
- www.lataj.pl
WŁASNY – SAMOCHODEM do Chorwacji
Tutaj możliwości jest bardzo wiele i ilu kierowców – tyle jest tras. Dlatego opisujemy tylko najważniejsze elementy przejazdu samochodem do Chorwacji. Całkowity czas przejazdu jest sprawą indywidualną uzależnioną od rodzaju samochodu, miejsca startu, szczęścia na drodze i przerw na kawkę na trasie. Najbardziej standardowa trasa wiedzie przez Słowację, Austrię, Słowenię do Chorwacji (miasta Cieszyn-Zilina-Bratysława-Wiedeń-Gratz-Maribor-Ljubljana-Zadar). Do kosztu paliwa należy doliczyć winiety i przejazdy przez płatne autostrady. W Chorwacji trzeba też uwzględnić weekendowe korki na głównej drodze (niektórzy rezygnują z jechania autostradami na rzecz mniej zakorkowanych bocznych dróg). Opłaty za parking na miejscu wynoszą od 40 EUR do 60 EUR za tydzień. Warto pamiętać o głównych ograniczeniach prędkości w Chorwacji: prędkość do 60 km/h w terenie zabudowanym, 90 km/h poza terenem zabudowanym, 130 km/h na autostradach. Wymagane włączenie świateł mijania. Dopuszczalny poziom alkoholu 0,00%.
ORGANIZOWANY transport – BUSEM
Niektóre z organizowanych przez nas morskich rejsów wymagają transportu do najprzeróżniejszych i niejednokrotnie bardzo odległych zakątków Europy do których nie ma bezpośrednich połączeń. Korzystamy wtedy z nowego BUSA z wypożyczalniz lub naszego niezawodnego WV-T4 czyli CARAVELLKI z duszą. Niejednokrotnie z jednoosiową przyczepką. Zestaw mieści się w kotegori B
Przejazd jest organizowany na zasadzie nieodpłatnego użyczenia samochodu. Warunkiem, że transport BUSEM się odbędzie to odpowiedzialni i doświadczeni (nie niedzielni) kierowcy. Dlatego uczestnicy rejsu korzystający z transportu, którzy ukończyli 25 lat posiadają prawo jazdy kat. B i jeżdżą samochodem na co dzień tym razem nie piją piwka bo na zmianę prowadzą auto na trasie dojazdu i w drodze powrotnej. W przypadku wyboru tej formy transportu wszystkich uczestników prosimy o zapoznanie się z OŚWIADCZENIE o TRANSPORCIE, które przed wyjazdem poprosimy o podpisanie i wpłatę kaucji najczęscie to 500 pln.
BUS do portu wymiany załóg jeździ tylko w dniach podanych w mailu organizacyjnym, którego prześlemy zapisanym na tydzień przed rejsem. W innych terminach wszystkie sprawy związane z dojazdem czy powrotem zainteresowani będą musieli zorganizować we własnym zakresie. Do i z Wrocławia dojazd każdy organizuje również we własnym zakresie.
FORD – TRANSIT custom '2019r – 9 osobowy
• 2.0 TDCI -130 KM
BEZPIECZEŃSTWO
• pasy bezpieczeństwa – 3-punktowe bezwładnościowe (wszystkie siedzenia)
• poduszka powietrzna – kierowcy
• lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane
• elektrycznie podgrzewana przednia szyba
• czujniki parkowania – z przodu i z tyłu pojazdu
• tempomat i regulowany ogranicznik prędkości
HAMULCE
• elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC)
• funkcja ostrzegania o nagłym hamowaniu
• system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z elektronicznym rozdziału sił hamowania (EBD)
• system zapobiegający wywróceniu pojazdu Roll Stability Control (RSC)
• wspomaganie nagłego hamowania (EBA)
ŚWIATŁA ZEWNĘTRZNE
• lusterka boczne – elementy eliminujące martwe pole i wbudowane kierunkowskazy
• reflektory – halogenowe reflektory projektorowe ze światłami LED do jazdy dziennej i z przednimi światłami przeciwmgielnymi z funkcją doświetlania zakrętów
• reflektory – światła do jazdy dziennej LED
• światła przeciwmgielne – przednie z funkcją adaptacyjnego doświetlania zakrętów
KOMFORT
• drzwi – odsuwane drzwi boczne po prawej stronie
• oświetlenie przedziału ładunkowego
• oświetlenie w kabinie – lampki do czytania w podsufitce
• ciemne szyby w tylnej części
• hak holowniczy (z 13-pinowym gniazdem elektrycznym)
• czujnik poziomu płynu spryskiwacza
• kierownica – wykończona skórą z regulacją odległości i kąta pochylenia
• szyby elektrycznie sterowane z funkcją otwierania jednym naciśnięciem przycisku
• fotel kierowcy – manualnie regulowany, z regulacją przesuwu, pochylenia oparcia, pochylenia siedziska, wysokości oraz podparcia odcinka lędźwiowego, z podłokietnikiem
• fotel pasażera – podwójny z unoszonym siedziskiem i schowkiem pod fotelem, część środkowa składana w stolik
• schowek – kieszenie na mapy w przednich drzwiach
• schowek – po stronie kierowcy, w górnej części deski rozdzielczej – otwarty
• schowek – pod siedzeniem (pod podwójnym siedzeniem pasażera)
• schowek po stronie pasażera – zamykany, w górnej części deski rozdzielczej – otwarty
• uchwyt na butelki – podwójny, na butelki 2-litrowe, zamontowany w desce rozdzielczej
KLIMATYZACJA
• klimatyzacja – z filtrem przeciwpyłkowym
• nagrzewnica – z recyrkulacją
SYSTEMY AUDIO
• radio MyConnection, 4-calowy wyświetlacz TFT, Bluetooth® , sterowanie systemem audio z kierownicy, złącze USB z funkcją obsługi odtwarzaczy iPod®, 6 głośników
ECO technologia
• powlekany filtr cząstek stałych (cDPF)
• system kontroli obciążenia pojazdu (LAC)
• system wlewu paliwa – Ford Easy Fuel (bez korka, z zabezpieczeniem przed wlaniem niewłaściwego paliwa)
• zbiornik AdBlue® – 21 l
• zbiornik paliwa – 70 l
ZABEZPIECZENIA PRZAD KRADZIERZĄ
• immobilizer (Passive Anti-Theft System – PATS)
• zamki drzwi – akustyczna sygnalizacja niedomkniętych drzwi przy zdalnym zaryglowywaniu
• zamki drzwi – z centralnym zamykaniem, zdalne sterowanie centralnego zamka z 2 pilotami samoczynne zaryglowanie drzwi jeśli w ciągu 45 sekund nie zostaną otwarte żadne drzwi
VW – T4 CARAVELLE '1996r – 9 osobowy
• 2.4 Diesel
• auto w wersji przedłużanej (kombi),
• klimatyzacja
• elektryczne szyby
• wspomaganie kierownicy
• GPS i REJESTRATOR trasy
• radio CD i odtwarzacz DVD
• lodówka
• hak
• bagażnik na dach, przyczepka jednoosiowa (opcjonalnie)
WŁASNY transport – SAMOLOTEM
Na niektórych organizowanych przez nas rejsach morskich jachtem dla wszystkich zabieganych jest możliwość przelotu samolotem w obie strony, który REFUNDUJEMY.
Planujemy aby jacht zakończył rejs w piątek. Sobota jest dniem organizacyjnym poświęconym na wymianę załogi i sztauowanie jachtu oraz sprawami związanymi z przygotowaniem jachtu przed kolejnym etapem. Jacht w dalszy ETAP zazwyczaj wypływa w niedzielę. Dlatego lotnicy mają 3 dniowy bufor na zorganizowanie sobie daty przylotu na miejsce i wylotu do Polski.
Ilość miejsc w tej opcji jest ograniczona, dlatego w tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny aby dogadać szczegóły. Po wybraniu rejsu i sprawdzeniu czy są jeszcze wolne miejsca dla lotników. Ustalimy detale trasy przelotu i kwotę za bilet jaką refundujemy odejmując ją od CENY REJSU.
Wypełniając ZGŁOSZENIE wybierasz opcję DOJAZD WŁASNY.